FAQ & Algemene voorwaarden.
Algemeen - FAQ
Verkopen jullie ook cadeaubonnen? Ja! Wij verkopen cadeaubonnen voor elk willekeurig bedrag. Via info@beautysalondbella.nl of via 06-15352504 is het mogelijk om cadeaubonnen bij ons te bestellen.
Klopt het dat de agenda nu al vol staat? Ondanks dat wij grotendeels met twee man sterk staan, kan het voorkomen dat de agenda snel volgeboekt staat om teleurstelling te voorkomen is mijn advies om zeker minimaal 2 weken van te voren een afspraak in te plannen, of om direct na jouw behandeling een vervolgafspraak te maken.
Het is altijd mogelijk om mij voor de zekerheid nog even te bellen, het kan maar zo zijn dat er last minute een klant uitvalt! Wie weet heb je geluk, en is er nog een gaatje vrij!
Kan ik een afspraak annuleren? Ja dit kan! Wij vragen je wel om je afspraak minstens 24 uur van te voren te annuleren zodat er geen onnodige gaten in onze agenda gecreëerd worden. Als het je niet lukt de afspraak 24 uur van te voren af te zeggen dan zijn wij helaas genoodzaakt de helft van kosten van de treatment(s) bij je in rekening te brengen. onze beauty specialist houdt deze tijd tenslotte speciaal voor jou vrij.
Kan er bij jullie ook gepind worden? Ja! Pinnen en contant betalen is beide mogelijk.
Kan er bij jullie voor de deur geparkeerd worden? Ja! Parkeren kan bij ons voor de deur, echter kan dit alleen bij de parkeerplaatsen waar bordjes van E&H HAIRLINE staan. Let hier dus goed op! Is het parkeren voor de salon vol? Typ dan op Google Maps het volgende adres in: Garderenseweg 21B, 3882 AH Putten. Bij dit adres vind je een extra parkeerplaats. Vanaf daar is het maximaal twee minuten lopen naar Beautysalon D-Bella.
Kan ik zomaar binnen lopen voor een behandeling? Nee! Beautysalon D-Bella werkt alleen op afspraken.
Ik ben 16 jaar, of jonger, mag ik bij jullie langskomen? Beautysalon D-Bella laat de behandeling alleen doorgaan op het moment dat er een ouder/verzorger aanwezig is of ik telefonisch gesproken heb met 1 van hen.
Zijn jullie altijd bereikbaar? Nee sorry! Beautysalon D-Bella is bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag tijdens openingstijden. Buiten onze openingstijden of tijdens feestdagen en vakanties zijn wij slecht tot niet te bereiken.
Wil jij toch je vraag aan ons stellen? Zet het dan even op mail! info@beautysalondbella.nl
Gaat jouw vraag over het maken van een afspraak? Probeer dit dan zelf online via de onderstaande link: https://beautysalon-d-bella.salonized.com/widget_bookings/new
Bel jij tijdens onze openingstijden maar zijn wij niet bereikbaar? Dan zijn wij vast aan het behandelen! Laat jouw naam en telefoonnummer achter, wij bellen zo snel mogelijk weer terug.
Ik slik medicijnen, mag ik een behandeling ondergaan? Op het moment dat jij gebruik maakt van medicijnen die zijn voorgeschreven door een arts, therapeut of specialist? Laat dit dan voorafgaand van de behandeling aan mij weten zodat ik waar nodig de behandeling hierop kan aanpassen.
Producten / Behandelingen - FAQ
Met welke merken werken jullie in de salon? Wij werken met het huidverbeterende gezichtsmerk, hannah. Voor de nagels werken wij met Magnetic, en voor de visagie werken wij voornamelijk met Malu Wilz maar in onze grote visagiekoffer zijn meerdere grote make-up merken te vinden.
Ik ben allergisch voor bepaalde dingen / heb een gevoelige huid, is dat een probleem? Nee, dit is geen enkel probleem. Elke gezichtsbehandeling starten wij met een huidmeting. Deze huidmeting wordt gedaan met de hannah Skin Analyzer. Zo weten wij precies hoe de status van jouw huid op dat moment is. Verder is communicatie erg belangrijk, zo hebben wij ook een standaard vragen checklist om erachter te komen of er iets is veranderd vergeleken met de vorige keer. Ook heeft hannah verschillende vegan producten. Deze producten zijn allergeen en parfumvrij: jouw huid kan hier dus geen reactie op geven.
Ik heb een huidprobleem, kunnen jullie mij helpen? Ja! Wij zijn niet alleen schoonheidsspecialiste, maar doorgestudeerd tot huidcoach en huidspecialist. Dit houdt in dat wij onze klanten ‘coachen’ in het verbeteren van hun huid. Om die reden hebben wij ook ervaring met verschillende huidproblemen. Bij huidproblemen zoals eczeem, acne, of rosacea kan ik zeker iets betekenen om uw klachten te verlichten, verminderen of in zijn geheel te doen afnemen. Afhankelijk van hoe erg de klachten zijn, de achtergrond hiervan en uw leefstijl kan ik beoordelen in hoeverre ik u kan helpen.
Hebben jullie ook Vegan producten Zeker! er zijn hannah producten ontwikkeld die minimaal 80% aan natuurlijke werkstoffen bevatten. Ongeveer 90% van de producten kunnen als vegan bestempeld worden.
De overige 10% bevat één not vegan ingrediënt per product en is in onderstaand overzicht tussen haakjes gezet. Ben jij benieuwd welke producten exact vegan zijn? Klik dan op de onderstaande link!
https://hannah.nl/vegan-not-vegan
Behandelen jullie ook mannen? Ja! Mannen zijn ook van harte welkom bij Beautysalon D-Bella. Van gezichtsbehandelingen, tot massages: alles is mogelijk. Wel willen wij jullie erop attenderen dat wij een nette salon zijn. Onze behandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot de salon ontzegt. Het is dus voor mannen niet mogelijk om intieme delen te laten masseren of ontharen.
Kunnen wij eventueel met zijn tweeën tegelijk komen? Ja dit kan! Beautysalon D-Bella heeft twee behandelcabines. Wij werken meerdere dagen met zijn tweeën tegelijk.
Ik heb bepaalde doelen die ik met mijn huid wil bereiken, kan dat? Dit kan zeker! Wij zijn niet voor niets huidcoaches en helpen onze klanten graag bij het coachen van hun huid. Door jullie te coachen kunnen we verschillende doelen bereiken. Afhankelijk van jouw huidtype, jouw wensen en jouw leefstijl kunnen wij een behandel en productplan opstellen om zo jouw doelen te kunnen behalen.
Hoe snel zie ik resultaat? Hoe snel je resultaat ziet is moeilijk te benoemen. De ene huid is de andere huid niet, maar het ene huidprobleem is ook het andere huidprobleem niet. Zo heb je ook niet continu opbouw in je huid, maar is er ook sprake van afbraak. Afhankelijk van een gesprek samen, afgestemd met wensen, doelen, een behandel en productplan kan ik als huidcoach jouw een betere resultaten indicatie geven. Kortom: communicatie, inzet en afspraken maken is alles!
Moet ik thuis producten gaan gebruiken? Ja! Wij raden jou zeker aan om thuis aan de slag te gaan met de huidverbeterende producten van hannah. Op het moment dat jij thuis aan de slag blijft gaan met producten die aangepast zijn op jouw huidtype, blijft de huidverbetering op ‘continu’ staan. Op het moment dat je bij ons in behandeling gaat, maar vervolgens thuis niks meer met de huid doet, krijgt jouw huid veel afbraak en kunnen wij jouw huid (helemaal als je doelen wilt behalen) niet onder controle krijgen / houden.
Heeft een kuurbehandeling veel nut Absoluut! Voor intense en causale huidverbetering kan ik als huidcoach een speciaal behandelprogramma en productadvies samenstellen. Door de behandeling in kuurverband toe te passen werkt het als een bootcamp voor je huid en zal de huidverbetering sneller en intensiever in de diepte plaatsvinden. Alle huiden zijn anders en per huid zullen de resultaten dus ook verschillen. Mijn advies als huidcoach is om zeker minimaal 5 a 6 behandelingen te ondergaan. Het allermooiste is om dit elke week 1x toe te passen. Via deze weg boek je optimaal resultaat voor de huid.
P.s. Vergeet niet om thuis ook nog producten te gebruiken he!
Behandel adviezen - FAQ
Welk advies geven jullie na alle wimper en wenkbrauw behandelingen? Houdt de wenkbrauwen of wimpers de eerste 24 uur droog.
Gebruik de eerste 48 uur geen producten in of door je wimpers / wenkbrauwen. Denk hierbij aan mascara, brow gels, make-up remover etc.
Het ‘droog’ houden klinkt simpel, maar ook sporten en zonnebanken is zeker af te raden na deze behandelingen. Door het zweten kunnen de wimpers en wenkbrauwen onbewust alsnog nat worden.
Welk advies geven jullie na het harsen van het gezicht of lichaam? Na het harsen van een deel van het gezicht of lichaam is mijn advies om de huid zoveel mogelijk met rust te laten. Hoe meer jij eraan zit, hoe meer bacteriën erbij komen kijken des te geïrriteerder je huid kan reageren.
Pas na het harsen ook altijd op met de zon of de zonnebank. Doordat de haarzakjes open staan kan je huid sneller verbranden of pigment oplopen. Dit raadt ik de eerste 2 dagen af.
Ontkom je niet aan de zon doordat je op vakantie gaat of buiten werkt? Smeer jezelf dan meerdere keren in met een goede SPF.
Welk advies geven jullie na een gezichtsbehandeling? Afhankelijk van de gezichtsbehandeling kan ik een goed en passend advies geven. Maar na elke gezichtsbehandeling is het zeker belangrijk om vooral van je huid af te blijven. Laat alle gebruikte producten goed intrekken en geef bacterien niet de kans om je huid te irriteren.
Wil jij een goed passend advies na jouw behandeling? Vraag hier dan gerust naar.
Algemene Voorwaarden
Beautysalon D-Bella wilt u erop attenderen dat het belangrijk is om uw afspraak minimaal 24 uur van te voren te annuleren. Mocht u dit niet gedaan hebben? Dan brengen wij de helft van de behandeling in rekening. Overmacht is telefonisch bespreekbaar.
Verschijnt u 10 minuten, of later, te laat op uw afspraak? Dan mag Beautysalon D-Bella dit van uw behandeltijd afhalen zonder dat dit invloed heeft op de prijs.
Verschijnt u 15 minuten, of later, te laat op uw afspraak? Dan mag Beautysalon D-Bella ervoor kiezen om de afspraak volledig te laten vervallen. Wel wordt de helft van alle behandelkosten wel in rekening gebracht.
Beautysalon D-Bella stelt zich niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt niet voldoende of onjuiste informatie heeft doorgegeven over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
Beautysalon D-Bella is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
Indien er klachten zijn dienen deze zo spoedig mogelijk, maximaal binnen 2 weken, zowel mondeling als schriftelijk gemeld te worden bij de eigenaresse van Beautysalon D-Bella.
Indien er een klacht is over het resultaat van een behandeling, direct nadat de behandeling heeft plaatsgevonden, zal Beautysalon D-Bella dit zo snel mogelijk oplossen. Helaas door de drukke agenda is het niet altijd mogelijk om hier direct iets aan te laten doen.
Indien een cliënt achteraf niet tevreden is over het resultaat van een behandeling, dient dit maximaal binnen twee weken schriftelijk gemeld te worden bij de eigenaresse van Beautysalon D-Bella. Inclusief een foto in de bijlage zodat de cliënt duidelijk kan aantonen wat er mis is.
Beautysalon D-Bella geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op een behandeling of product. Uitzondering voor gelpolish waar een garantie van twee weken (14 dagen) op geldt. Het tellen van de dagen gaat in op het moment dat u van de behandeling bent ondergaan of op het moment dat u het product gekocht heeft.
Beautysalon D-Bella heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Beautysalon D-Bella het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
Tijdens behandelingen op locatie heeft Beautysalon D-Bella niet meer tijd dan de officiële behandeltijd. Wenst u meer tijd te hebben? Dan dient u dit voorafgaand van de afspraak duidelijk aan te geven. Wel worden hiervoor ook extra kosten in rekening gebracht.
Beautysalon D-Bella berekent minimaal €15,00 euro voor kosten, voor alle behandelingen die op locatie plaatsvinden. Dit heeft te maken met het feit dat ik genoodzaakt ben om mijn salon te sluiten op het moment dat ik naar een klant op locatie ga. Deze kosten zijn excl. de behandelkosten, reiskosten, en eventuele parkeerkosten.
Behandelingen op locatie zijn te boeken vanaf 08.00 uur ’s ochtends. Elk half uur dat ik eerder op locatie verwacht wordt, worden er ‘vroegboek kosten’ berekent. Deze bedragen €25,00 euro per half uur. De reden hiervan is dat mijn werkdag altijd tot minimaal 18.00 uur of 21.00 uur blijft, ook al ben ik ’s ochtends om 06.00 uur al op locatie begonnen.
Beautysalon D-Bella biedt massages en wax-behandelingen aan. Deze behandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op indirecte of directe verzoeken wordt dan ook niet ingegaan. De toegang tot de salon kan u worden ontzegt.
Mannen zijn van harte welkom bij Beautysalon D-Bella het is alleen niet mogelijk om intieme delen te laten masseren of ontharen.
Op zondag en maandag, op feestdagen of op aangegeven vakanties / extra vrije dagen is Beautysalon D-Bella niet bereikbaar. Het maken van afspraken kan online via www.beautysalondbella.nl
Beautysalon D-Bella werkt alleen op afspraak. Het is helaas niet mogelijk om binnen te komen lopen en geholpen te worden.
Ben jij 16 jaar of jonger? Beautysalon D-Bella laat de behandeling alleen doorgaan op het moment dat er een ouder/verzorger aanwezig is of ik telefonisch gesproken heb met 1 van hen.
Staat jou vraag er niet tussen? Of ontvang jij graag meer informatie?
Neem dan gerust contact met ons op via info@beautysalondbella.nl of via 06-15352504